wtorek, 6 października 2015

Nietypowa saperka

Można mieć saperkę i saperkę. Z pozoru obie wyglądają podobnie i służą do tego samego, ale... pojawia się drobna różnica w wyposażeniu dodatkowym. Zwykła saperka ma takowego zero, natomiast wielofunkcyjna – ho ho ho...



Do niedawna wydawało mi się, że nic wielkiego nie może znaleźć się na pokładzie takiego narzędzia. Aż tu, pewnego dnia, kiedy odwiedziłem zaprzyjaźniony sklep z narzędziami, zobaczyłem ją – była piękna, naprawdę urzekająca, a kiedy przyjrzałem się, jak bogate posiada wnętrze, wiedziałem, że musi być moja.

Funkcje, jakie zastałem, były zdumiewające, bowiem wyszukałem takich urządzeń, jak:

- łopata
- młotek
- klucz do śrub
- piła
- toporek
- narzędzie do wyciągania gwoździ
- otwieracz do butelek
- kompas
- dodatkowe gadżety jak gwoździe, nożyk, zapałki i żyłkę


Trudno wyobrazić mi sobie grupę docelową, dla której taki przedmiot najbardziej by pasował. Kierowcy, wędkarze, turyści, survivalowcy, ogrodnicy, działkowcy, majsterkowicze, piwosze – każdy znajdzie coś dla siebie. Saperka wykonana jest ze stali, natomiast jej trzonek opatrzony został rękojeścią z tworzywa sztucznego. W zestawie znajduje się ponadto pokrowiec nylonowy, którego będziemy mogli w każdej chwili zawiesić przy pasie.


Myślę, że to idealne narzędzie na prezent dla mężczyzny, ale i dla kobiety, która nie będzie musiała brać ze sobą tony przedmiotów, a wszystko znajdzie pod ręką. Ten top gadżet to wyjście dla tych osób, które nie wiedzą co kupić bliskich, by zobaczyć na ich twarzach uśmiech. Gwarantuję, że takowy się pojawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz